Az alábbi üzenet küldő felületen lehet 0-24 órában üzenetet küldeni. Sürgős esetben hívja a H-V 8-20 közötti időszakban +36/70-638-36-31 számra, hogy ezen az űrlapon keresztül üzenetet küldött. A személyes adatok megadása önkéntes, ami a kapcsolatfelvételhez és oktatási tevékenységhez szükséges információk átadását szolgálja.
Személyes oktatás természetes személy megbízó esetén nincs, csak céges megbízó esetén van, nem saját helyszínen. Csak kijelzett számú telefonon hívással van lehetőség érdeklődni honlapon illetve a kezdőlapon leírtak ismeretében.
1. Ütemezett formában zajlik az oktatás, mindig előre megbeszélt, lefoglalt (kifizetett) módon. Aki nem foglal előre időpontot, nem fizeti ki a szolgáltatás árát, annak nincs fenntartva időpont, nem történik vele semmilyen szerződés kötés. Bemondásra, hogy ekkor vagy akkor álljak készenlétbe, vagy azonnal, mert fél óra múlva ZH-t kell írni, nem vállalok senkinek ilyen megbízást.
2. Ha az előzetesen lefoglalt időpontban a megbízott mulasztása miatt – pl. betegség, technikai ok – nem teljesül az oktatás, akkor azt közös megegyezéssel későbbi időpontra lehet átütemezni, vagy visszautalásra kerül az elmulasztott alkalom ára lehetőleg még aznap.
3. Ha a megbízó fél mulasztása miatt – ide értve a gyermekét is – következik be az előzetesen lefoglalt időpontban az oktatás elmulasztása – pl. nem hív se skypen, se telefonon, akármilyen technikai probléma lép fel a megbízói oldalon, beteg lesz – nem lehet későbbi időpontban átütemezést kérni, nem lehet aznapra egyoldalúan elállni a szerződéstől, aznapra nincs visszatérítés.
4. Csak közös megegyezéssel lehet időpontot módosítani – legalább 1 héttel az esedékes időpont előtt -, amit minden esetben a természetes személy megbízónak kell kezdeményezni a kapcsolattartási telefonon szóban, vagy SMS-ben írt módon. Az időpont módosítás nem automatikus, előre semmilyen garanciát nem tud adni a megbízott, hogy ezt később bármikor tudja teljesíteni, mert a szabad kapacitás limitált.
5. Legalább 2-4 hétre, legalább 4 különböző időpontra kell előre látni, lehetőleg minden héten ugyanabban az idősávban kell szabadidővel rendelkezni. Akinek csak alkalmi oktatásra van szüksége, annak a szabad időpontokban juthat hely, de akkor sem azonnal.
6. A természetes személy megrendelő esetén minden alkalommal kell jelezni, hogy milyen szolgáltatást szeretne igénybe venni, mert a “házi tanítás” esetén nincs előre meghatározott tananyag, a tanítás jellegéből adódó okok miatt nincs előre meghatározott mód sem. A hiányos megbízói információk miatt utólag reklamációt nem fogadok el.
7. Céges megrendelő esetén az írott szerződésben rögzített tematika szerint zajlik az oktatás, attól csak közös megegyezéssel lehet írásos szerződési formában eltérni.
8. Utólag – elmúlt oktatási alkalmak után -, semmilyen megrendelői minőségben nincs helye a reklamációnak, nincs helye a visszatérítésnek, nincs visszautalás. Aki nem jelzi azonnal, hogy bármilyen problémája van, azt a megbízott úgy tekinti, hogy nincs probléma, nincs reklamáció.
9. Gondolat olvasást a megbízott nem vállal, az azonnali reklamálás elmulasztása, a hallgatás, a passzív magatartás ráutaló magatartásként van értelmezve, utólag – különösen hetekkel későbbi időpontban – nem támasztható semmilyen igény a megbízott felé.
10. A természetes személy megrendelő esetén a lefoglalt (kifizetett) időpontok esetén legalább 1 héttel korábban (168 óra) kell bejelenteni – kizárólag a kapcsolattartásra használt telefonon (SMS-ben is) -, hogy a jövőben nem kívánja a továbbiakban igénybe venni a szolgáltatást.
11. A jelzéstől számított 1 héten túli időszakra lefoglalt (kifizetett) időpontok díja egy összegben kerül visszautalásra arra a névre és bankszámla számlaszámra, ahonnan érkezett az utalás. A természetes személy megrendelő esetén a felmondást indokolni nem kell. Céges megrendelő esetén az írásban foglalt szerződés szerint lehet a megbízási szerződést felmondani.